• 14-05-2025, 08:19:45
    #10
    @GCN; öneririm
    • MUSTAFAGCN
    MUSTAFAGCN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-05-2025, 08:27:58
    #11
    ✅ E-İmza / E-Fatura ✅
    Hala devam ediyormu bilmiyorum ama @MikailBaykal; hocama birçok iş yaptırmıştım. Kendisi işinde oldukça iyidir.
  • 14-05-2025, 08:29:23
    #12
    @Begancy; cok uzakta arama bence 😊
  • 14-05-2025, 08:32:01
    #13
    Merhaba, uygun fiyata kaliteli hizmet sunabilirim
    WhatsApp: https://wa.me/905318154620
    Telegram: https://t.me/btnaslan
    Portfolio: https://www.behance.net/btnaslan
    Instagram: https://www.instagram.com/botanaslancom
  • 14-05-2025, 09:46:55
    #14
    @kaanilbey; tavsiye ederiz.
  • 14-05-2025, 10:11:05
    #15
    .best ONE 🏆
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl önce 3 farklı kişi ile arayüz çizimi için anlaştım 3 üde işi yapamadı en son kendim dersler alıp kendim öğrenip arayüzü çıkardım. grafik konusunda malesef durum bu şekilde.
    Vay be.. 😂😂
  • 14-05-2025, 11:50:30
    #16
    Önce para vermeden 10 kişiye iş yaptırıp, ben bunları beğenmedim gibi manavdan alışveriş yaparcasına hizmet almak istiyorsanız tabi ki bulamamanız normal. Ha bütçe olarak komik bi rakamsal yine manidar. Bütçenizi belirtirsiniz, kişi size portföy gönderir, anlaşır %50 ön ödeme yaparsınız kaliteli iş çıkar. Hırsızın hiç mi suçu yok?
  • 14-05-2025, 13:35:54
    #17
    serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce para vermeden 10 kişiye iş yaptırıp, ben bunları beğenmedim gibi manavdan alışveriş yaparcasına hizmet almak istiyorsanız tabi ki bulamamanız normal. Ha bütçe olarak komik bi rakamsal yine manidar. Bütçenizi belirtirsiniz, kişi size portföy gönderir, anlaşır %50 ön ödeme yaparsınız kaliteli iş çıkar. Hırsızın hiç mi suçu yok?
    Mix&Mastering e ayrı ücret öde. Vocale ayrı ücret öde. Beatte çalacak ensturmanlara ensturmanbaşı ücret öde. Beate ücret öde. Ardından dijital platformlarda dağıtım için ücret öde. Bunları yapıyorum. Grafikçiye vereceğim ücretten mi kaçtığımı düşünüyorsunuz Bence çok komiksiniz.
  • 14-05-2025, 21:55:51
    #18
    Ecomanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mix&Mastering e ayrı ücret öde. Vocale ayrı ücret öde. Beatte çalacak ensturmanlara ensturmanbaşı ücret öde. Beate ücret öde. Ardından dijital platformlarda dağıtım için ücret öde. Bunları yapıyorum. Grafikçiye vereceğim ücretten mi kaçtığımı düşünüyorsunuz Bence çok komiksiniz.
    ben sana 1 saat içinde üst düzey 10 tane tasarımcı bulurum r10'da bulamadığını iddaa ediyorsun ya.