Ecomanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mix&Mastering e ayrı ücret öde. Vocale ayrı ücret öde. Beatte çalacak ensturmanlara ensturmanbaşı ücret öde. Beate ücret öde. Ardından dijital platformlarda dağıtım için ücret öde. Bunları yapıyorum. Grafikçiye vereceğim ücretten mi kaçtığımı düşünüyorsunuz Bence çok komiksiniz.
ben sana 1 saat içinde üst düzey 10 tane tasarımcı bulurum r10'da bulamadığını iddaa ediyorsun ya.