• 10-05-2025, 16:27:31
    #10
    TeoriKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burdan açıklayamacagım bir knuda bana ilham oldun teşekkür ederim. Ayrıca program bence cok uzun ve gerekiz manuellik var. Şöyleki bir r10 kullanıcı profiline girdiğimde senin sonucu otomatik direk kendisi veriyor olsaydı bir nebeze işe yarardı. Böyle manuel gereksiz bir araç olmuş. Zaten girilen bilgileri görüyorsun
    Yinede eline sağlık.
    Dediğim gibi o şekilde o zaman bot oluyor, yasak oluyor, bu şekilde manuel olması lazımdı, yoksa evet bende yaptım test ettim öyle, fakat sevgili r10 kuralları topluluğun gelişmesini istemediği için bu tarz şeyleri yasaklıyor
  • 10-05-2025, 16:28:53
    #11
    VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi o şekilde o zaman bot oluyor, yasak oluyor, bu şekilde manuel olması lazımdı, yoksa evet bende yaptım test ettim öyle, fakat sevgili r10 kuralları topluluğun gelişmesini istemediği için bu tarz şeyleri yasaklıyor
    Düşünüp orataya bir katama değer koyman çok güzel. Kural kuraldır ama bunlara takılma. Vizyonumuz bir site veya kişi olmasın. Emeğe saygı +
  • 10-05-2025, 16:32:02
    #12
    Merhaba

    R10 platform kuralları gereği, bot ve eklenti paylaşımı kesin olarak yasaktır. Bu kural, forum düzeninin korunması amacıyla uygulanmaktadır.

    İlgili kuralın içeriğiyle ilgili bir itirazınız ya da sorunuz bulunuyorsa, durumu üst yönetim ile doğrudan iletişime geçerek değerlendirmeniz mümkündür.

    Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.