TeoriKod adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben böyle saçma r10 kuralı görmedim?
11
●1.156
- 10-05-2025, 16:27:31Dediğim gibi o şekilde o zaman bot oluyor, yasak oluyor, bu şekilde manuel olması lazımdı, yoksa evet bende yaptım test ettim öyle, fakat sevgili r10 kuralları topluluğun gelişmesini istemediği için bu tarz şeyleri yasaklıyor
- 10-05-2025, 16:28:53Düşünüp orataya bir katama değer koyman çok güzel. Kural kuraldır ama bunlara takılma. Vizyonumuz bir site veya kişi olmasın. Emeğe saygı +VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2025, 16:32:02Merhaba
R10 platform kuralları gereği, bot ve eklenti paylaşımı kesin olarak yasaktır. Bu kural, forum düzeninin korunması amacıyla uygulanmaktadır.
İlgili kuralın içeriğiyle ilgili bir itirazınız ya da sorunuz bulunuyorsa, durumu üst yönetim ile doğrudan iletişime geçerek değerlendirmeniz mümkündür.
Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.
