Dediğim gibi o şekilde o zaman bot oluyor, yasak oluyor, bu şekilde manuel olması lazımdı, yoksa evet bende yaptım test ettim öyle, fakat sevgili r10 kuralları topluluğun gelişmesini istemediği için bu tarz şeyleri yasaklıyor
Düşünüp orataya bir katama değer koyman çok güzel. Kural kuraldır ama bunlara takılma. Vizyonumuz bir site veya kişi olmasın. Emeğe saygı +