TeoriKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burdan açıklayamacagım bir knuda bana ilham oldun teşekkür ederim. Ayrıca program bence cok uzun ve gerekiz manuellik var. Şöyleki bir r10 kullanıcı profiline girdiğimde senin sonucu otomatik direk kendisi veriyor olsaydı bir nebeze işe yarardı. Böyle manuel gereksiz bir araç olmuş. Zaten girilen bilgileri görüyorsun
Yinede eline sağlık.
Dediğim gibi o şekilde o zaman bot oluyor, yasak oluyor, bu şekilde manuel olması lazımdı, yoksa evet bende yaptım test ettim öyle, fakat sevgili r10 kuralları topluluğun gelişmesini istemediği için bu tarz şeyleri yasaklıyor