• 08-05-2025, 12:06:23
    #1
    Öncelikle konuum yanlış açılmış ve hatalı bir şey varsa konu kapatılabilir sadece bir şey sormak istedim ve Bilgi vermek istedim 😊

    Merhaba az önce bir iş yaptık adam bir şey yazdı ki bunu hatta olduğunu da dedim daha "😂" atıp sanki normal miş gibi karşılaması. Geçen gün de şahit oldum ama bir şey olmaz vs dedim bugün da oldum yani zoruma gitti açıkçası.





    Yani bu benim mechuret yok onun ki yani bilmiyorum sizce de haklı mıyım?.

    (Şimdi gelirler bu abartılı olmuş vs demeye gelire)

    Bana küfür edilmesi saçma mi ? Kim kendisine yapılan küfürü komik buluyo

    Neyse ilk defa değil 6 7 kere karşılaştım alıştım artık
    Hayırlı günler bol kazançlar diliyorum 😊
  • 08-05-2025, 12:08:37
    #2
    Yorumunuz bekliyorum merak ettim
  • 08-05-2025, 12:14:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben çok takılmam böyle şeylere şahsınıza edilen bir küfür hakaret yok noktalama işareti gibi kullanıyor artık ama ilk günden tanıştığına da böyle gereksiz samimiyete girmezsin
  • 08-05-2025, 12:15:02
    #4
    Ettiği küfür bazılarında noktalama işareti gibi olmuş günlük hayatımda da çok karşılaşıyorum
  • 08-05-2025, 12:19:38
    #5
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben çok takılmam böyle şeylere şahsınıza edilen bir küfür hakaret yok noktalama işareti gibi kullanıyor artık ama ilk günden tanıştığına da böyle gereksiz samimiyete girmezsin
    5. Dakikada yazması 😂
    Hulkerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ettiği küfür bazılarında noktalama işareti gibi olmuş günlük hayatımda da çok karşılaşıyorum
    Yani bence pek hoş değil