Öncelikle konuum yanlış açılmış ve hatalı bir şey varsa konu kapatılabilir sadece bir şey sormak istedim ve Bilgi vermek istedim 😊
Merhaba az önce bir iş yaptık adam bir şey yazdı ki bunu hatta olduğunu da dedim daha "😂" atıp sanki normal miş gibi karşılaması. Geçen gün de şahit oldum ama bir şey olmaz vs dedim bugün da oldum yani zoruma gitti açıkçası.
Yani bu benim mechuret yok onun ki yani bilmiyorum sizce de haklı mıyım?.
(Şimdi gelirler bu abartılı olmuş vs demeye gelire)
Bana küfür edilmesi saçma mi ? Kim kendisine yapılan küfürü komik buluyo
Neyse ilk defa değil 6 7 kere karşılaştım alıştım artık
Hayırlı günler bol kazançlar diliyorum 😊