Konu
Neden böyle olduk... Neden.... Bence komik değil...
08-05-2025, 12:19:38
#5
Erenarn
goktugpek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben çok takılmam böyle şeylere şahsınıza edilen bir küfür hakaret yok noktalama işareti gibi kullanıyor artık ama ilk günden tanıştığına da böyle gereksiz samimiyete girmezsin
5. Dakikada yazması 😂
Hulkerem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ettiği küfür bazılarında noktalama işareti gibi olmuş günlük hayatımda da çok karşılaşıyorum
Yani bence pek hoş değil