Evimin önünde Bir kaç Taş var arkası boş önü boş oturulacak alan var yani geldim şimdi aracı park edeceğim adamın birisi taşta oturuyor. Biraz geri gittim dedim ki Evimin önü park edeceğim Git az ileride otur ters ters baktı sigara içiyor. taksi bekliyorum dedi. Bende Aracı tam önüne park ettim 2 adım ileri kaymadı ; ) kaysa alan çok oysa, şimdi koskocaman bom boş yerde karşısında aracım oturuyor. Sabırlı birisi olmasan ters bir animda olsam al başına belayı. Kimin ne derdi var bilemiyorsun o yüzden sabırlı olmak şart yoksa sıkıntı...
Şimdi fark ettim kalktı sallanıp duruyor sarhoş herif
Birisi sabırlı olmazsa kavga kaçınılmaz
7
●294
- 30-04-2025, 18:06:37Hocam vallahi kavgada karşıdakinin belinde ne var bilmiyoruz. Nasıl bir psikolojiye sahip bilmiyoruz. Artık eskisi gibi delikanlı gibi kavgalar dönmüyor.
Konuya ek olarak bir de ben 3-4 hafta önce bir hastalık tanısı aldım İTP diye bir hastalık başıma darbe alırsam beyin kanaması gibi riskler var ve ben bunu daha 3 hafta önce rutin sağlık kontrolümde öğrendim.
Karşıdaki kişi de bu da olabilir elinizde kalabilir sakin kalmak da her zaman fayda var. - 30-04-2025, 18:06:56gunde yuzlerce olum yasaniyor turkiyede. olum disinda sakat kalma durumlari, komada kalma durumlari ayrica yasaniyor. aziz yildirim gibi yaninizda 7 8 koruma gezecek gucte degilseniz, temkinli ve kontrollu olmak sart. en iyisini yapmissiniz.
- 30-04-2025, 18:10:25Bu üslup bir şey dememiş halinse demene gerek yok bir gün piyango sana çıkar ben söyliyim 😀Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2025, 18:13:28Zamanında o kadar çok sarhoş darp ettik ki mekanlarda çalışırken sayısını unuttum.Sarhoşun mektubu okunmaz derdi patronlarımdan biri de he de geç ayılınca özüre gelir gelmezse öyle döveriz derdi
.Ayıkla uğraşmak zorken sarhoşla uğraşmak çok daha zor .Bir cesaretlendiriyor adamı .Kediye rakı içirmişler o kedi buraya gelecek demiş
Siz doğru olanı yapmışsınız. - 30-04-2025, 18:22:06vallahi hocam laftan anlamazlar baktım arabaya sürtünüyor ayakta duramıyor adam bindim arabaya 2 tur atmaya çıktım geldim de allahdan gitmiş. hayır bizim aile apartmanı birde kalabalığız neyse.tuhaxotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam zaten öfkeyle kalkan zararla oturur bunu bilerek en iyisi sakin kalmak.Mica Ajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok doğru hocam.hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam birde sarhoş adam ne yaptığını bile hatırlamaz.Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir şey demedim ki hocam aracı park edecek başka alan yok yayaların oturacağı alan var boydan boya. ben adama çık dedim çıkmadı önüne park ettim ne yapayım yer olsa hiç diyaloga girmem zaten.WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdide berdoş gibi sağa sola yalpalayıp duruyor bence en sakin cevabı verdiğimi düşünüyorum.
haklısınız hocam memleketin yarısı sarhoş zaten hangi biriyle uğraşıcan valalhi.Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.Ayıkla uğraşmak zorken sarhoşla uğraşmak çok daha zor .Bir cesaretlendiriyor adamı .Kediye rakı içirmişler o kedi buraya gelecek demiş