Evimin önünde Bir kaç Taş var arkası boş önü boş oturulacak alan var yani geldim şimdi aracı park edeceğim adamın birisi taşta oturuyor. Biraz geri gittim dedim ki Evimin önü park edeceğim Git az ileride otur ters ters baktı sigara içiyor. taksi bekliyorum dedi. Bende Aracı tam önüne park ettim 2 adım ileri kaymadı ; ) kaysa alan çok oysa, şimdi koskocaman bom boş yerde karşısında aracım oturuyor. Sabırlı birisi olmasan ters bir animda olsam al başına belayı. Kimin ne derdi var bilemiyorsun o yüzden sabırlı olmak şart yoksa sıkıntı...
Şimdi fark ettim kalktı sallanıp duruyor sarhoş herif