Zamanında o kadar çok sarhoş darp ettik ki mekanlarda çalışırken sayısını unuttum.Sarhoşun mektubu okunmaz derdi patronlarımdan biri de he de geç ayılınca özüre gelir gelmezse öyle döveriz derdi

.Ayıkla uğraşmak zorken sarhoşla uğraşmak çok daha zor .Bir cesaretlendiriyor adamı .Kediye rakı içirmişler o kedi buraya gelecek demiş

Siz doğru olanı yapmışsınız.