• 24-04-2025, 01:58:38
    #37
    Üyeliği durduruldu
    ahmetsen10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neresindesini, hocam😄
    Gelsenkirchen..
  • 24-04-2025, 04:08:53
    #38
    Ahmet'im hayatını doya doya yaşa. TR ' ye dönme gibi hayaller kurma bile
    • ahmetsen10
    ahmetsen10 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-04-2025, 08:52:18
    #39
    omerfarukoztas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanyadayım, Türkiye’ye gönüllü dönüş başvurusunda bulundum. İltitacı olduğum için belkide.
    Size tavsiye düzenli bir işiniz varsa (ev kira değilse, asgari ücretin üstü kazanıyorsanız) ve de iltica için gelecekseniz defalarca düşünün çünkü çok güzel bir söz vardır ‘eve dönmek, evden ayrılmaktan çok daha zordur’ diye
    Buna kesinlikle katılıyorum Avustralya da çok güzel bir hayatım varken Türkiye ye geri döndüm master bittikten sonra , kimin ne zaman öleceği belli değilken aileni silip bir köşeye atamazsın önümüzde göreceğimiz 30 yaz 30 kış 30 ilk bahar ve 30 son bahar ya var ya yok eğer Türkiye deki durum iyiyse yurtdışında tek kimsesiz ve köle gibi kalmanın anlamı yok günde 4 saat okul (okul yoksa iş saaati) 14 saat çalışan 2 saat yollarda geçen be sadece 4 saatçik uyuyan 2 yıl boyunca aynı şekilde bir hayat sürdüm master biter bitmez döndüm
    Diceksin ki neden bu kadar çok çalıştın , 25 yaşındaki biri için 25 yıllık kayıp ile gidiyorsun sıfırdan inşa edicem kafasına girip vakit nakittie kavramına düşünüyorsun saat başı ödeme aldığın için

    valla Türkiye o kadar güzel rahat ki taşı toprağı altın çok rahatım tatil yeri gibi 😂😂
  • 24-04-2025, 13:54:28
    #40
    Darısı başıma artık
  • 27-04-2025, 09:05:08
    #41
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelsenkirchen..
    Pazartesi veya sali gunu oradaydım kuzenlerim orda oturuyor
  • 27-04-2025, 09:06:17
    #42
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahmet'im hayatını doya doya yaşa. TR ' ye dönme gibi hayaller kurma bile
    Teşekkürler abicim cok uğraştım bakalım emeklerimizin karsiligini alabiliriz umarim
  • 27-04-2025, 09:10:23
    #43


    HAYIRLI OLSUN
  • 04-05-2025, 09:52:41
    #44
    Almanya da Türkiye de kimine göre cennet kimine göre cehennem olabilir burasına fazla takılma dostum bence. Şuan paran vardır muhtemelen yeni gittiğin için sosyallik dediğin kısım 3-5 kişiye halo demekten ibaret, her yeni zümreye girdiğinde oluşan dikkat çekme hissi ile Almanya’da ki altın çağını yaşıyorsun. İşin aslının öyle olmadığını çok hızlı anlayacaksın 24 saat ders dahi çalışsan dil bariyeri canını çok sıkacak, her ihtiyacın olduğunda başka bir ülkeye ya da Türkiye’ye git. Kesinlikle çevre ya da arkadaş edinmeye çalışma. Zaten doğal bir şekilde birileriyle tanışıp bir daire oluşturacaksın belli bir zaman sonra ama birilerine arkadaşsız kaldığını hissettirmen bile kendilerini değerli hissetmesine ve sana zulüm etmesine neden oluyor. Kendine net bir hedef mefkure bul. Bahçeli evim olsun sessiz sakin yaşayayım gibi diğer türlü Almanya’da biraz takılır para kazanır geri dönerim gibi içi boş hedefler seni bir çukurun içine çekiyor ordan çıkmak imkansız oluyor bu şekilde yaşayan milyonlar var inan bana. Aynı şeyleri yaparak ömür bitiriyorlar kendini o döngüye sokma. Manitacılık işlerinde dikkatli ol çoğu 20 yaşında evlenmiş 24 de 2-3 çocukla ayrılmış gereksiz romantik tipler. Yanlış bir yaklaşımla kendini bir anda senle alakası olmayan bir şeyin içerisinde bulabilirsin. Frankfurt veya Berlin civarlarında canını sıkan bir şey olursa dükkanlarım var orada buradan ulaşabilirsin. kendim Londra’da yaşıyorum ama elimden geleni yaparım. 20 senelik tecrübeyle naçizane fikirlerimi yazdım. (Amacım soğutmak değil) umarım şansın bol olur dostum. Hayırlı olsun.
  • 05-05-2025, 07:47:30
    #45
    umut_umut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya da Türkiye de kimine göre cennet kimine göre cehennem olabilir burasına fazla takılma dostum bence. Şuan paran vardır muhtemelen yeni gittiğin için sosyallik dediğin kısım 3-5 kişiye halo demekten ibaret, her yeni zümreye girdiğinde oluşan dikkat çekme hissi ile Almanya’da ki altın çağını yaşıyorsun. İşin aslının öyle olmadığını çok hızlı anlayacaksın 24 saat ders dahi çalışsan dil bariyeri canını çok sıkacak, her ihtiyacın olduğunda başka bir ülkeye ya da Türkiye’ye git. Kesinlikle çevre ya da arkadaş edinmeye çalışma. Zaten doğal bir şekilde birileriyle tanışıp bir daire oluşturacaksın belli bir zaman sonra ama birilerine arkadaşsız kaldığını hissettirmen bile kendilerini değerli hissetmesine ve sana zulüm etmesine neden oluyor. Kendine net bir hedef mefkure bul. Bahçeli evim olsun sessiz sakin yaşayayım gibi diğer türlü Almanya’da biraz takılır para kazanır geri dönerim gibi içi boş hedefler seni bir çukurun içine çekiyor ordan çıkmak imkansız oluyor bu şekilde yaşayan milyonlar var inan bana. Aynı şeyleri yaparak ömür bitiriyorlar kendini o döngüye sokma. Manitacılık işlerinde dikkatli ol çoğu 20 yaşında evlenmiş 24 de 2-3 çocukla ayrılmış gereksiz romantik tipler. Yanlış bir yaklaşımla kendini bir anda senle alakası olmayan bir şeyin içerisinde bulabilirsin. Frankfurt veya Berlin civarlarında canını sıkan bir şey olursa dükkanlarım var orada buradan ulaşabilirsin. kendim Londra’da yaşıyorum ama elimden geleni yaparım. 20 senelik tecrübeyle naçizane fikirlerimi yazdım. (Amacım soğutmak değil) umarım şansın bol olur dostum. Hayırlı olsun.
    Guzel yorumunuz için teşekkürler ❤️