Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahmet'im hayatını doya doya yaşa. TR ' ye dönme gibi hayaller kurma bile
Teşekkürler abicim cok uğraştım bakalım emeklerimizin karsiligini alabiliriz umarim