omerfarukoztas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanyadayım, Türkiye’ye gönüllü dönüş başvurusunda bulundum. İltitacı olduğum için belkide.
Size tavsiye düzenli bir işiniz varsa (ev kira değilse, asgari ücretin üstü kazanıyorsanız) ve de iltica için gelecekseniz defalarca düşünün çünkü çok güzel bir söz vardır ‘eve dönmek, evden ayrılmaktan çok daha zordur’ diye
Buna kesinlikle katılıyorum Avustralya da çok güzel bir hayatım varken Türkiye ye geri döndüm master bittikten sonra , kimin ne zaman öleceği belli değilken aileni silip bir köşeye atamazsın önümüzde göreceğimiz 30 yaz 30 kış 30 ilk bahar ve 30 son bahar ya var ya yok eğer Türkiye deki durum iyiyse yurtdışında tek kimsesiz ve köle gibi kalmanın anlamı yok günde 4 saat okul (okul yoksa iş saaati) 14 saat çalışan 2 saat yollarda geçen be sadece 4 saatçik uyuyan 2 yıl boyunca aynı şekilde bir hayat sürdüm master biter bitmez döndüm
Diceksin ki neden bu kadar çok çalıştın , 25 yaşındaki biri için 25 yıllık kayıp ile gidiyorsun sıfırdan inşa edicem kafasına girip vakit nakittie kavramına düşünüyorsun saat başı ödeme aldığın için

valla Türkiye o kadar güzel rahat ki taşı toprağı altın çok rahatım tatil yeri gibi 😂😂