• 21-04-2025, 16:02:40
    #1
    Sürekli bana ne satabilirsiniz gibi konular görüyorum. Ticari konu açmak için farklı bir sistem getirilemez mi ?

    Hergün böyle konular açılıyor.
  • 21-04-2025, 16:05:04
    #2
    Ticarette bereket vardır hocam bırakın açsınlar millet 3-5 kuruş para kazanıyor işte r10 sayesinde
  • 21-04-2025, 16:06:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    salihturker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli bana ne satabilirsiniz gibi konular görüyorum. Ticari konu açmak için farklı bir sistem getirilemez mi ?

    Hergün böyle konular açılıyor.
    Hizmet veren kişiler sırf 5 ticaret puanı için bunu yapıyor bence bu bir güven problemi yaratmalı yada ticaret puanını etkilememeli. Alış ve satış ticaret puanları farklı olmalı
  • 21-04-2025, 16:06:45
    #4
    emin ol dolandırıcılar nasıl yapıyon sanıyon 10/20 kişi toplanmışlar hesap açıp aktif bir şekilde afk bırakıyorlar ticaret puanı paslıyorlar birbirlerine konu açıp sonra hesap başına yiyorlar birbirini esc sistemi şart diye düşünüyorum.
  • 21-04-2025, 16:06:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticarette bereket vardır hocam bırakın açsınlar millet 3-5 kuruş para kazanıyor işte r10 sayesinde
    Alış ve satışın ticaret puanları farklı olsa daha iyi olabilir.
  • 21-04-2025, 16:17:12
    #6
    Bir aksiyon alınmasına gerek yok zaten 5 ticaret puanlıya güveniniz ile 0 puana güveniniz arasında fark olmamalı, r10 zaten bunun için detaylı inceleme fırsatı vermiş bakın profiline yaptıracağınız işlemle ilgili tradei konusu vs yoksa kolayca güvenmeyin sorun olmaz