Sürekli bana ne satabilirsiniz gibi konular görüyorum. Ticari konu açmak için farklı bir sistem getirilemez mi ?
Hergün böyle konular açılıyor.
100 trade puani 10.000 tl :d :d ( ironidir )
5
●260
- 21-04-2025, 16:02:40
- 21-04-2025, 16:06:17Üyeliği durdurulduHizmet veren kişiler sırf 5 ticaret puanı için bunu yapıyor bence bu bir güven problemi yaratmalı yada ticaret puanını etkilememeli. Alış ve satış ticaret puanları farklı olmalısalihturker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2025, 16:06:45emin ol dolandırıcılar nasıl yapıyon sanıyon 10/20 kişi toplanmışlar hesap açıp aktif bir şekilde afk bırakıyorlar ticaret puanı paslıyorlar birbirlerine konu açıp sonra hesap başına yiyorlar birbirini esc sistemi şart diye düşünüyorum.
- 21-04-2025, 16:06:46Üyeliği durdurulduAlış ve satışın ticaret puanları farklı olsa daha iyi olabilir.insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle