insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticarette bereket vardır hocam bırakın açsınlar millet 3-5 kuruş para kazanıyor işte r10 sayesinde
Alış ve satışın ticaret puanları farklı olsa daha iyi olabilir.