• 20-04-2025, 07:21:06
    #1

    Herkese iyi pazarlar, çok uzun süreler bilgisayar başında çalışıyor, vakit geçiriyoruz. Sanırım biraz gündemden kendimizi uzaklaştırıp sadece kendi başımıza kalmamız gerekiyor, en azından bana iyi geliyor. Umarım tüm sorumluluklarınızın altından helalinizle kalkarsınız, İzmir'den selamlar.
  • 20-04-2025, 07:23:11
    #2
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Günaydınlar
  • 20-04-2025, 07:29:12
    #3
    Platin üye
    Aleyküm selam, hayırlı sabahlar..
  • 20-04-2025, 07:31:34
    #4
    💎 Brand & UI Designer
    Günaydın, sahile 15 dk mesafedeyim ama kucakta laptop kalmak çok zor
  • 20-04-2025, 07:31:59
    #5
    Aleykümselam hayirli sabahlar
  • 20-04-2025, 07:34:03
    #6
    GCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın, sahile 15 dk mesafedeyim ama kucakta laptop kalmak çok zor
    1 kere çıkın en azından, 1 saatlik ayıracağınız vakit gün içindeki 23 saatinizi büyük ölçüde etkileyecektir, çalışmanızı da
    Ama tabiki tercih sizin hocam allah kolaylık versin saygılar.
  • 20-04-2025, 07:45:30
    #7
    Hayırlı Sabahlar
  • 20-04-2025, 07:47:19
    #8
    Günaydınlar hocam


  • 20-04-2025, 08:29:47
    #9
    Çok şükür ki sürekli bilgisayar başında değilim bir kaç yıldır. Eskiden iki insan görmeye hasrettik ve sonra anladım ki gerçekten çok şey kaybetmişim.