Herkese iyi pazarlar, çok uzun süreler bilgisayar başında çalışıyor, vakit geçiriyoruz. Sanırım biraz gündemden kendimizi uzaklaştırıp sadece kendi başımıza kalmamız gerekiyor, en azından bana iyi geliyor. Umarım tüm sorumluluklarınızın altından helalinizle kalkarsınız, İzmir'den selamlar.