• 20-04-2025, 09:02:24
    #10
    Günaydın kesinlikle çok iyi geliyordur ben memlekete gittiğim zaman teras da bir yöresel oyun havası yada türkü açarım sonra bir kahvaltı hazırlarım ardin da bilgisayarda isim varsa ona dönerim yoksa da şişme havuza suyu doldurup vücudumu dinlendirirdim ancak 3 4 senedir yapmadım sayenizde eski günlerimi hatırladım en kısa sürede bir Seyehat pilanlamam lazım memlekete
  • 20-04-2025, 09:48:16
    #11
    Gizlilik Arıyorsan Uk Sim
    Günaydınlar, hayırlı sabahlar.
  • 20-04-2025, 10:03:39
    #12
    valla bn turizm de çalışıyorum artık o kadar çok insan görüyorumki kendimi insansız bir hafta sonunda bile 1 günlük şehir dışına cıkmak (her hafta sonu imkansız tabi) kafayı öyle sıfırlıyorki anlatamam
    GÜNAYDIN BU ARADA