• 11-04-2025, 22:47:49
    #10
    DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana soru sorerken kutunun dolacağını düşünmeyen kişi, işini çözünce 1 teşekkür ile dolacak kutuya önem vermez. Aynı zamanda bu sitem tek forum içinde değil. Sosyal medya, WhatsApp hepsinde benzer durumlar var.
    Yobazlaştık yozlaştık hocam.
  • 11-04-2025, 22:50:24
    #11
    yunuslp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar. bu konudan ben de çok yakınıyorum ancak şöyle bir durum var. bizim ülkemizde bu tarz nezaket barındıran cümleler kurduğunuzda karşı taraf sizi sindirebileceğini düşünebiliyor. ya da bu tarz nezaket içeren cümleler kurduğunuzda, size eşcinsel damgası bile vurabiliyorlar. bunlar benim bizzat şahit olduğum durumlar. ha böyle kaba insanlar var diye nezaketi elden bırakacak mıyız asla. konu için teşekkür eder. iyi geceler dilerim
    Rica ederim
    Sanayinin içinde olmama rağmen eş damgası vurulduğunu hiç duymadım, ilk kez duyuyorum.
  • 11-04-2025, 23:31:22
    #12
    teşekkür ederim hocam