merhabalar. bu konudan ben de çok yakınıyorum ancak şöyle bir durum var. bizim ülkemizde bu tarz nezaket barındıran cümleler kurduğunuzda karşı taraf sizi sindirebileceğini düşünebiliyor. ya da bu tarz nezaket içeren cümleler kurduğunuzda, size eşcinsel damgası bile vurabiliyorlar. bunlar benim bizzat şahit olduğum durumlar. ha böyle kaba insanlar var diye nezaketi elden bırakacak mıyız asla. konu için teşekkür eder. iyi geceler dilerim
Rica ederim
Sanayinin içinde olmama rağmen eş damgası vurulduğunu hiç duymadım, ilk kez duyuyorum.