DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana soru sorerken kutunun dolacağını düşünmeyen kişi, işini çözünce 1 teşekkür ile dolacak kutuya önem vermez. Aynı zamanda bu sitem tek forum içinde değil. Sosyal medya, WhatsApp hepsinde benzer durumlar var.
Yobazlaştık yozlaştık hocam.