• 11-04-2025, 12:55:35
    #10
    themagicword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pornografik içerikler var galerimde.
    Hocam yanlış oldu sanırsam?
  • 11-04-2025, 12:55:40
    #11
    themagicword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pornografik içerikler var galerimde.
    eyvah!
  • 11-04-2025, 12:59:18
    #12
  • 11-04-2025, 13:15:32
    #13
    R10 uygulama değilde google yönlendirme ikonu sanırım ama ben Iphonemde nereden yapacağımı bulamadım onu hocam. Rica etsem anlatabilme şansınız var mı?
  • 11-04-2025, 13:20:58
    #14
    Yusuferen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 uygulama değilde google yönlendirme ikonu sanırım ama ben Iphonemde nereden yapacağımı bulamadım onu hocam. Rica etsem anlatabilme şansınız var mı?
    Telefondan R10'u aç ve yönelgeleri takip et

    Ortadaki paylaşım tuşuna bas

    Ardından burdan ana ekrana ekleye bas
  • 11-04-2025, 13:23:09
    #15
    Virus1337 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefondan R10'u aç ve yönelgeleri takip et

    Ortadaki paylaşım tuşuna bas

    Ardından burdan ana ekrana ekleye bas
    Hocam çok çok teşekkürlerr, süpersiniz. Yaptım şimdi harika oldu. Hayırlı günleriniz olsun
  • 11-04-2025, 13:31:45
    #16
    Fenerbahçe dışında bişey görmek istemiyor gözlerim
  • 11-04-2025, 19:58:56
    #17
    huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    çok merak ediyorum bu bildirimlerle nasıl telefonu kullanabiliyorsunuz.. bende her hangi bir uygulada 1-2 bile yazsa cinnet geçiriyorum özellikle girip bildirimleri siliyorum hatta atıl durumdakilerini ayardan direk kapattım
    okb ??
  • 12-04-2025, 00:55:35
    #18
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her klasörde klasörle alakasız 1-2 uygulama olması kasti mi