R10 uygulama değilde google yönlendirme ikonu sanırım ama ben Iphonemde nereden yapacağımı bulamadım onu hocam. Rica etsem anlatabilme şansınız var mı?
Telefondan R10'u aç ve yönelgeleri takip et
Ortadaki paylaşım tuşuna bas
Ardından burdan ana ekrana ekleye bas