Yusuferen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 uygulama değilde google yönlendirme ikonu sanırım ama ben Iphonemde nereden yapacağımı bulamadım onu hocam. Rica etsem anlatabilme şansınız var mı?
Telefondan R10'u aç ve yönelgeleri takip et

Ortadaki paylaşım tuşuna bas

Ardından burdan ana ekrana ekleye bas