Konu
R10 üyelerinin telefonunda ne var?
11-04-2025, 19:58:56
#17
YTD
huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok merak ediyorum bu bildirimlerle nasıl telefonu kullanabiliyorsunuz.. bende her hangi bir uygulada 1-2 bile yazsa cinnet geçiriyorum özellikle girip bildirimleri siliyorum
hatta atıl durumdakilerini ayardan direk kapattım
okb ??