Virus1337 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefondan R10'u aç ve yönelgeleri takip et

Ortadaki paylaşım tuşuna bas

Ardından burdan ana ekrana ekleye bas
Hocam çok çok teşekkürlerr, süpersiniz. Yaptım şimdi harika oldu. Hayırlı günleriniz olsun