
R10 üyelerinin telefonunda ne var?
20
●786
- 11-04-2025, 12:48:39

çok merak ediyorum bu bildirimlerle nasıl telefonu kullanabiliyorsunuz.. bende her hangi bir uygulada 1-2 bile yazsa cinnet geçiriyorum özellikle girip bildirimleri siliyorum
hatta atıl durumdakilerini ayardan direk kapattım
- 11-04-2025, 12:49:27IOS en büyük pişmanlıklarımdan hocam açıkcasıheyybenyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2025, 12:50:23yayılan numara, yasa dışı bahis ve metin2 reklamları ..huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2025, 12:54:49yakışmadı sultanımthemagicword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


