• 11-04-2025, 12:41:56
    #1
    en çok kullandığınız uygulamalar neler merak ettim benim hayatım şu ana sayfada geçiyor.
  • 11-04-2025, 12:43:16
    #2
    İphone'umuz yok ama olsun 😂😂
  • 11-04-2025, 12:43:43
    #3
    Mesela ben de bildirimler yok. Ben bildirimleri görmeye hiç alışkın değilim. Aşırı düzensiz geliyor bana
  • 11-04-2025, 12:43:54
    #4
  • 11-04-2025, 12:48:32
    #5
    Pornografik içerikler var galerimde.
  • 11-04-2025, 12:48:39
    #6

    çok merak ediyorum bu bildirimlerle nasıl telefonu kullanabiliyorsunuz.. bende her hangi bir uygulada 1-2 bile yazsa cinnet geçiriyorum özellikle girip bildirimleri siliyorum hatta atıl durumdakilerini ayardan direk kapattım
  • 11-04-2025, 12:49:27
    #7
    heyybenyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone'umuz yok ama olsun 😂😂
    IOS en büyük pişmanlıklarımdan hocam açıkcası
  • 11-04-2025, 12:50:23
    #8
    huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    çok merak ediyorum bu bildirimlerle nasıl telefonu kullanabiliyorsunuz.. bende her hangi bir uygulada 1-2 bile yazsa cinnet geçiriyorum özellikle girip bildirimleri siliyorum hatta atıl durumdakilerini ayardan direk kapattım
    yayılan numara, yasa dışı bahis ve metin2 reklamları…..
  • 11-04-2025, 12:54:49
    #9
    themagicword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pornografik içerikler var galerimde.
    yakışmadı sultanım