Konu
R10 üyelerinin telefonunda ne var?
11-04-2025, 12:43:43
#3
Tevfik
Mesela ben de bildirimler yok. Ben bildirimleri görmeye hiç alışkın değilim. Aşırı düzensiz geliyor bana