Konu
R10 üyelerinin telefonunda ne var?
11-04-2025, 12:48:39
#6
huseyinadiguzel
çok merak ediyorum bu bildirimlerle nasıl telefonu kullanabiliyorsunuz.. bende her hangi bir uygulada 1-2 bile yazsa cinnet geçiriyorum özellikle girip bildirimleri siliyorum
hatta atıl durumdakilerini ayardan direk kapattım