Konu
R10 üyelerinin telefonunda ne var?
11-04-2025, 12:49:27
#7
Virus1337
heyybenyusuf adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İphone'umuz yok ama olsun 😂😂
IOS en büyük pişmanlıklarımdan hocam açıkcası