• 06-04-2025, 22:00:14
    #10
    Az önce bu servet kazandıran başlıklarla alakalı açtığım konu silindi yönetim istifa.
  • 06-04-2025, 22:22:57
    #11
    Amerikalıları pazarlama konusunda hep taktir etmişimdir. Öyle tatlı yapıyorlar ki insanın ihtiyacı yoksa bile alası geliyor. Bizimkiler o dengeyi asla kuramıyorlar ya çok fazla infial yaratacak cümleler seçiyorlar yada çok fazla realist davranıp en son bir yerde açık veriyorlar. Bu tüm platformlar için geçerli genel anlamda yaptığım bir analiz.
  • 06-04-2025, 22:25:30
    #12
    Yüksek kazanç sağladığım hiçbir sektör ile alakalı bir harf bile bilgi paylaşmıyorum bırak satmayı.
  • 06-04-2025, 23:37:55
    #13
    En iyisi sanırım
    Şu kadar kazandım diyenlere belgelemeleri istense keşke.
  • 07-04-2025, 01:23:57
    #14
    Ayda 10.000$ ciro yaptigim dropshopping isime vakit ayirmayarak sizlere 3000tl ye aylik dropshopping egitimi veriyorum !
  • 07-04-2025, 02:44:31
    #15
    Hocam ayda 500k kazanan adam gelip burada 200 TL'ye eğitim satmak için uğraşıyor. Bunu söyleyince de "piyasa o kadar büyük ki, herkesin kazanmasını istiyorum" diye cevap veriyor.
  • 07-04-2025, 13:33:58
    #16
    Yıllardır idrak edemedğim olay var. Adam Ayda XXX.XXX rakam kazanç vaad ediyor. Bunun satışını XX.XX rakama yapıyor. Gerçekten temiz ticaret. 😂

    Sanırım XXX. XXX rakamı konusunda yalan söylemiyor. Çünkü o rakamlık satış yapınca ona ulaşıyor. Tek doğru olan bu 😎
  • 07-04-2025, 13:36:21
    #17
    o başlıklar doğru olsa r10 dan her gün en az 10-15 kişi milyoner olurdu

    + Aylık 200k kazandıran sistem 100 tl
    - Hocam siz neden yapmıyorsunuz
    + Vaktim yok hocam çalışıyorum zaten

    Kaç paraya çalışıyorsun ki aylık 200k kazanacağın bir iş için mevcut işini bırakmıyorsun