• 06-04-2025, 21:37:28
    #1
    Bir şeyi satmak için size milyonlar kazandırdığını ifade etmenize veya satmış gibi konu açıp da tekrar reklam yapmanıza gerek yok arkadaşlar…

    Forumda dürüst insana hasret kaldığımız ilginç günler yaşıyoruz sanki. 🙂
  • 06-04-2025, 21:38:08
    #2
    1000$ saatlik kazanç sağlayan sistemim 50₺ e kitaba sana satıyorum çünkü ben enayiyim (!)
  • 06-04-2025, 21:39:58
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    link kısaltarak 100 milyon tl kazandım
  • 06-04-2025, 21:39:58
    #4
    Adam ayda 200k para kazandığı sistemi 100 tl hadi bilemedim 300 tl ye satıyor, sizce mantıklı mı?
  • 06-04-2025, 21:41:02
    #5
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam ayda 200k para kazandığı sistemi 100 tl hadi bilemedim 300 tl ye satıyor, sizce mantıklı mı?
    İnsanlar böyle şeyler aradığı için mantıklı geliyor onlara 😄
  • 06-04-2025, 21:41:38
    #6
    Hemen al 100k
    açık arttırma başlangıç fiyatı 50 TL
  • 06-04-2025, 21:46:39
    #7
    Mesele aslında şöyle: Türkiye'de az yapılan işleri bir süre yapıyorlar, kazançlı olduğunu fark edince piyasaya yeni kişiler giriyor ve kazanç düşmeye başlıyor. Bu durumda farklı bir yönteme geçiyorlar. Örneğin, aylık 20 bin TL kazanıyorlarsa, bunu 50 bin TL gibi gösteriyorlar ve "methodu" 50 TL'ye satmaya başlıyorlar. Birçok kişiyle konuştum, hepsi aynısını yapıyor. Bu durum neredeyse hiç şaşmaz.
  • 06-04-2025, 21:48:14
    #8
    Sınırsız şekilde aç, sat milyonlar kazan (ben kazanamadım, sen kazanırsın hadi aslanım hadi koçum)
  • 06-04-2025, 21:49:12
    #9
    Forum kural getirip yıllık olarak tüm kazancı aylık olarak paylaşmayı zorunlu kılarsa bu konular da uçar gider