Mesele aslında şöyle: Türkiye'de az yapılan işleri bir süre yapıyorlar, kazançlı olduğunu fark edince piyasaya yeni kişiler giriyor ve kazanç düşmeye başlıyor. Bu durumda farklı bir yönteme geçiyorlar. Örneğin, aylık 20 bin TL kazanıyorlarsa, bunu 50 bin TL gibi gösteriyorlar ve "methodu" 50 TL'ye satmaya başlıyorlar. Birçok kişiyle konuştum, hepsi aynısını yapıyor. Bu durum neredeyse hiç şaşmaz.