Amerikalıları pazarlama konusunda hep taktir etmişimdir. Öyle tatlı yapıyorlar ki insanın ihtiyacı yoksa bile alası geliyor. Bizimkiler o dengeyi asla kuramıyorlar ya çok fazla infial yaratacak cümleler seçiyorlar yada çok fazla realist davranıp en son bir yerde açık veriyorlar. Bu tüm platformlar için geçerli genel anlamda yaptığım bir analiz.