• 04-04-2025, 11:25:46
    #19
    Geçmiş olsun hocam. Benim de 10 yıldır kullanmadığım bir maaş kartımdan eksi hesapdan para çekilmişti dilekçe üstüne dilekçe yazdım sildiler borcu
  • 04-04-2025, 13:24:50
    #20
    çok geçmiş olsun umarım ameliyat zamanına kadar paranızı geri alırsınız.
  • 05-04-2025, 00:27:13
    #21
    malkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya dostum, adam burada bir hata yapmış ve bununla alakalı destek ve fikir istiyor. Biri de gelmiş aklınız nerdeydi diye soruyor? şu forumda insancıl ve hoşgörülü bir şekilde konuşmayı ya da HİÇ KONUŞMAMAYI ne zaman öğreneceksiniz?
    ya neyden söz ediyorsun sen kardeş ? Aklı başında insanlarız burada ticaret yapıp iş yapıyoruz. Bazı şeyleri bilmemiz gerekiyor yasal olarak da bir hak iddiasında bulunamaz ( SMS gönderdiyse ) adam gelir film sitesi açar , telif ihlali yapacak şeyler yapar ondan sonra kendini bilmiş bay avukatlarda boş boş yorum yaparak şöyle böyle yapma bir şey olmaz diye yorum yapar. Burada 1 kişi gerçek cevabı biliyorsa 50 kişi yanlış yorumlar yapıyor. Defalarca uyardık , defalarca hesap bilgilerinizi kiralamayın dedik ! Onlarca konu açıldı banka hesabını kiralayın diye konular açıldı ! Yapmayın dedik çatır çatır kiraladılar
  • 05-04-2025, 01:23:51
    #22
    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya neyden söz ediyorsun sen kardeş ? Aklı başında insanlarız burada ticaret yapıp iş yapıyoruz. Bazı şeyleri bilmemiz gerekiyor yasal olarak da bir hak iddiasında bulunamaz ( SMS gönderdiyse ) adam gelir film sitesi açar , telif ihlali yapacak şeyler yapar ondan sonra kendini bilmiş bay avukatlarda boş boş yorum yaparak şöyle böyle yapma bir şey olmaz diye yorum yapar. Burada 1 kişi gerçek cevabı biliyorsa 50 kişi yanlış yorumlar yapıyor. Defalarca uyardık , defalarca hesap bilgilerinizi kiralamayın dedik ! Onlarca konu açıldı banka hesabını kiralayın diye konular açıldı ! Yapmayın dedik çatır çatır kiraladılar
    Yorum yapmak için yorum yapmayın.
    Hesap kiralama ile konunun ne alakası var?
    Kişi apk indirmiş olsa dahi banka sorumluluğu üstünden atamaz.
    57 bin TL başka hesaplara aktarılmaya çalışıldığı anda bankaların güvenlik birimleri devreye girip yapılan havalenin hesap sahibi tarafından mı yapıldığını teyit eder.
    Kaldı ki 4 adet transfer yapılmış.
    Ayrıca sms kodu da gelmiyor zaten.
    Bir kaç gündür bir kaç banka hesabımdan para transfer yaptım ve sms gelmedi.
    Direkt ödeme geçti.
  • 05-04-2025, 02:24:25
    #23
    Sen ne boş konuşuyorsun kardeş ? Hangi havalede SMS onay geliyor ? Banka uygulamasına girerken sana SMS gelir güvenlikli olarak . Senin gibi bilgisiz boş yazanlardan söz ediyorum ! Banka yazılımının güvenliğini almak zorunda senin telefonunun değil . Kredi kartıyla alış veril yaparsan 3D doğrulama göndermek zorunda . Sen telefonunu kırdırdıysan kendi cihazını hacklettiysen o bankayı alakadar etmez. Belki küçük tutarlar için müşteri memnuniyet odaklı destek sağlar .

    ya da aynı ip den fraud işlemler saptandıysa ödeme kuruluşları tarafından parayı blokeye alır , provizyonda bekletmişse iadeni geçer . Ağzı olan konuşuyor diye bir önceki mesajımda bu yüzden söz ettim . Bilip bilmeden yorum atmayın . Konuyu açan arkadaşın adına tabi ki üzüldüm ancak sen kendi telefonundan hackleniyorsun . Sana SMS geliyor ancak bu 3D kodunu senin cihazından okuyorlar . Yasal olarak hak talebin yok eğer süreç böyle olduysa. Kodsuz bir süreç varsa ortada o zaman tabi ki arkadaşın suçu yok . Aynısı benim firmamda başıma geldi . Bir müşteri çalıştı kartla sitemden 120 binlirslık sipariş geçti. Allahtan ürün stoklarımda yoktu .. siparişten 30 dakika sonra *********** beni aradı ( abi sizden sipariş geçtim kız arkadaşıma hediye aldım bugün kargolar mısın diyerek ). Bende stokta olmadığı için o gün kargolamsdım . İşkenden 3/4 saat sonra da asıl kart sahibi firmamı aradı ve güvenlik teyidini yaptıktan sonra çalıntı kart olduğuna karar verdim ve siparişini iptal ederek iade geçtim . Konuyu hemen ipara güvenlik birimiyle paylaştım ve şunu sordum ; ben ürünü müşteriye gönderseydim ne olacaktı benden bu parayı nasıl alacaktınız diyerek .. firmanın verdiği cevap eğer fatura kesip ürünü sevk etseydiniz sizden ücreti geri talep edemezdik süreç adli olarak müşteri ve *********** kişi arasında geçerdi sizin bir sorumluluğunuz olmazdı diye . Sonra süreci öğreniyoruz müşteri aynı şekilde telefonuna APK indiriyor ve 3D kod gönderilmesine rağmen bu kod girilerek işlem yapılıyor .

    hırsız da sevk adresi olarak bir adresde kahve dükkanı sahibiyle arkadaş gibi takılarak abi ben evde olmuyorum kargon sana gelse ben senden teslim alsam olur mu diyerek kumpası kuruyormuş . Kahve dükkanı sahibi de yaklaşık 1/2 aydır sık sık böyle siparişlerin geldiğini bende geldiğinde kendisine teslim ediyorum diye söylemişti .

    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum yapmak için yorum yapmayın.
    Hesap kiralama ile konunun ne alakası var?
    Kişi apk indirmiş olsa dahi banka sorumluluğu üstünden atamaz.
    57 bin TL başka hesaplara aktarılmaya çalışıldığı anda bankaların güvenlik birimleri devreye girip yapılan havalenin hesap sahibi tarafından mı yapıldığını teyit eder.
    Kaldı ki 4 adet transfer yapılmış.
    Ayrıca sms kodu da gelmiyor zaten.
    Bir kaç gündür bir kaç banka hesabımdan para transfer yaptım ve sms gelmedi.
    Direkt ödeme geçti.
  • 05-04-2025, 02:29:34
    #24
    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya neyden söz ediyorsun sen kardeş ? Aklı başında insanlarız burada ticaret yapıp iş yapıyoruz. Bazı şeyleri bilmemiz gerekiyor yasal olarak da bir hak iddiasında bulunamaz ( SMS gönderdiyse ) adam gelir film sitesi açar , telif ihlali yapacak şeyler yapar ondan sonra kendini bilmiş bay avukatlarda boş boş yorum yaparak şöyle böyle yapma bir şey olmaz diye yorum yapar. Burada 1 kişi gerçek cevabı biliyorsa 50 kişi yanlış yorumlar yapıyor. Defalarca uyardık , defalarca hesap bilgilerinizi kiralamayın dedik ! Onlarca konu açıldı banka hesabını kiralayın diye konular açıldı ! Yapmayın dedik çatır çatır kiraladılar
    Gözleriniz iyi görebiliyor mu? Yazdığınınızın konuyla bir alakası yok
  • 05-04-2025, 02:36:48
    #25
    sinnesloschen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözleriniz iyi görebiliyor mu? Yazdığınınızın konuyla bir alakası yok
    neyi alakası yok güzel kardeşim ? Adam diyor ki havale de SMS gelmek zorunda bende diyorum ki BDDK tarafından bu henüz şart koşulmuş bir durum değil . Resmi bir karar olsa her tutarda bu gelmek zorunda. Banka zaten mağdur arkadaşı giy savcılığa diye yönlendirmiş .. siz hala diyorsunuz ki banka güvenliği almak zorunda. Banka tabi ki güvenliği almak zorunda ancak bu kendi mobil uygulaması için ve web sitesi için geçerli . Senin telefonun da ya da bilgisayarında olan keylogger a bakamaz . Bunun için çift doğrulama kullanabilir ancak havale de resmi karar olmadığı için kullanmak zorunda değil .. Buna ek olarak da diyorum ki kullanmış bile olsa ( SMS ) indirdiğiniz apk den dolayı size gelen SMS kodunu karşı taraf görerek onay verebiliyor..

    Dünya toz pembe değil.. savcılığa giderek şikayetçi olmak zorunda ve inşallah bulunarak çözüme kavuşur arkadaş
  • 05-04-2025, 05:21:45
    #26
    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyi alakası yok güzel kardeşim ? Adam diyor ki havale de SMS gelmek zorunda bende diyorum ki BDDK tarafından bu henüz şart koşulmuş bir durum değil . Resmi bir karar olsa her tutarda bu gelmek zorunda. Banka zaten mağdur arkadaşı giy savcılığa diye yönlendirmiş .. siz hala diyorsunuz ki banka güvenliği almak zorunda. Banka tabi ki güvenliği almak zorunda ancak bu kendi mobil uygulaması için ve web sitesi için geçerli . Senin telefonun da ya da bilgisayarında olan keylogger a bakamaz . Bunun için çift doğrulama kullanabilir ancak havale de resmi karar olmadığı için kullanmak zorunda değil .. Buna ek olarak da diyorum ki kullanmış bile olsa ( SMS ) indirdiğiniz apk den dolayı size gelen SMS kodunu karşı taraf görerek onay verebiliyor..

    Dünya toz pembe değil.. savcılığa giderek şikayetçi olmak zorunda ve inşallah bulunarak çözüme kavuşur arkadaş
    Hocam hesap kiralama falan demişsiniz o kısmı anlıyamadım benim öyle birşey yaptığım yok . Akşam pizza, kedi maması vs aldım eve geldim uyudum hastayım zaten. Sabah kalktım böyle bir manzara var ortada. Kod, bildirim falan yok yani. Transfer yapılan firma mail atın arkadaşlar baksın genelde iade yapılıyor dedi. Birde gönderim yapılan firma bankanın dediğine göre ülkede yasaklanmış.

    Ülkede yasaklanan bir firma banka hesaplarına nasıl hala ödeme alıyor orasıda şaşkınlık verici.
  • 05-04-2025, 07:04:27
    #27
    Savcılığa hemen gidin
    Kullandığın telefonu formatla.
    Banka hesaplarını komple şifrelerini degistir.
    Ekleme ; telefonunuza rat yemişsiniz bu olay sizin telefonunuzda birseylerin arka planda döndüğünü ve sizin haberiniz dahi olmadan birçok işlemin anında yapılmasını sağlar. Size sms gelebilir fakat anında silebilir sizin izniniz olmadan.