Ya dostum, adam burada bir hata yapmış ve bununla alakalı destek ve fikir istiyor. Biri de gelmiş aklınız nerdeydi diye soruyor? şu forumda insancıl ve hoşgörülü bir şekilde konuşmayı ya da HİÇ KONUŞMAMAYI ne zaman öğreneceksiniz?
ya neyden söz ediyorsun sen kardeş ? Aklı başında insanlarız burada ticaret yapıp iş yapıyoruz. Bazı şeyleri bilmemiz gerekiyor yasal olarak da bir hak iddiasında bulunamaz ( SMS gönderdiyse ) adam gelir film sitesi açar , telif ihlali yapacak şeyler yapar ondan sonra kendini bilmiş bay avukatlarda boş boş yorum yaparak şöyle böyle yapma bir şey olmaz diye yorum yapar. Burada 1 kişi gerçek cevabı biliyorsa 50 kişi yanlış yorumlar yapıyor. Defalarca uyardık , defalarca hesap bilgilerinizi kiralamayın dedik ! Onlarca konu açıldı banka hesabını kiralayın diye konular açıldı ! Yapmayın dedik çatır çatır kiraladılar