Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya neyden söz ediyorsun sen kardeş ? Aklı başında insanlarız burada ticaret yapıp iş yapıyoruz. Bazı şeyleri bilmemiz gerekiyor yasal olarak da bir hak iddiasında bulunamaz ( SMS gönderdiyse ) adam gelir film sitesi açar , telif ihlali yapacak şeyler yapar ondan sonra kendini bilmiş bay avukatlarda boş boş yorum yaparak şöyle böyle yapma bir şey olmaz diye yorum yapar. Burada 1 kişi gerçek cevabı biliyorsa 50 kişi yanlış yorumlar yapıyor. Defalarca uyardık , defalarca hesap bilgilerinizi kiralamayın dedik ! Onlarca konu açıldı banka hesabını kiralayın diye konular açıldı ! Yapmayın dedik çatır çatır kiraladılar
Gözleriniz iyi görebiliyor mu? Yazdığınınızın konuyla bir alakası yok