Selam arkadaşlar
Fiziki olarak çalışmak zamanı doldurmak istiyorum.
Her sektör iyisinden kötüsünü neye başvuru yapsam. Red alıyorum.
Kimi zaman otomatik ilgili pozisyon oluşmasında dönüş yapacağız değil de direk red geliyor.
R.... T..... E..... Üniversitesi diplomasi var. Beni de firmalar boykot mu ediyor o yüzden mi görüşmüyor bilmiyorum artık. Siyasi bir yöne çekmeden yorumlarınızı istiyorum.
elektronik, İT ve bir çok benzer sektör tecrübesi olmasına rağmen şoförlük başvuruları dahil red 😀🤔🤔 diploma iptali için başvuru mu yapsam cimer e..
Diplomam yüzünden iş bulamadığımı düşünüyorum..
21
●1.564
- 03-04-2025, 01:13:58MaalesefDquKan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son 3 yıldır böyle kariyer üzerinden herşeye başvuru yaptım. En azından bir arayan olsun diyemeric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla öyleSerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-04-2025, 01:15:18Alenen bir firma onu da demiyor lakin ünv mezunu birisini çaycı diye de başvurmuş ise ararsın en azından dimi 😀 oda yokAras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2016 da herşey güzeldi 😀merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşim üniversiteyi bitiremedi tembellikten lise mezunu memur oldu