Genel bir durum olduğunu düşünüyorum, benim enişte de 5-6 ay iş aradı bir sürü başvuru yaptı olumlu bir dönüş olmadı. En son bi arkadaşı onu önermiş de gitti görüştü anca işe başladı. Allah yardımcın olsun, inşallah sende güzel bir iş sahibi olursun..