DquKan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam tersi olması gerek aslında
Maalesef
meric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genel bir durum olduğunu düşünüyorum, benim enişte de 5-6 ay iş aradı bir sürü başvuru yaptı olumlu bir dönüş olmadı. En son bi arkadaşı onu önermiş de gitti görüştü anca işe başladı. Allah yardımcın olsun, inşallah sende güzel bir iş sahibi olursun..
Son 3 yıldır böyle kariyer üzerinden herşeye başvuru yaptım. En azından bir arayan olsun diye

SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite okumak iş için engel Arkadaşim üniversiteyi bitiremedi tembellikten lise mezunu memur oldu
Valla öyle