Selam arkadaşlar
Fiziki olarak çalışmak zamanı doldurmak istiyorum.
Her sektör iyisinden kötüsünü neye başvuru yapsam. Red alıyorum.
Kimi zaman otomatik ilgili pozisyon oluşmasında dönüş yapacağız değil de direk red geliyor.
R.... T..... E..... Üniversitesi diplomasi var. Beni de firmalar boykot mu ediyor o yüzden mi görüşmüyor bilmiyorum artık. Siyasi bir yöne çekmeden yorumlarınızı istiyorum.
elektronik, İT ve bir çok benzer sektör tecrübesi olmasına rağmen şoförlük başvuruları dahil red 😀🤔🤔 diploma iptali için başvuru mu yapsam cimer e..