Android cihazlara;
Fabrika ayarlarına döndürdüm olmadı
Cihazlara hard format attım olmadı
Bir sürü proxy firması denedim hatta proxlere servet ödedim olmadı
IMEI değiştirdim olmadı
Son çare box formatı attım yine olmadı
IOS cihazlara;
Aklınıza gelen gelmeyen her şeyi denedim. Hiçbir faydası olmayacağını bilmeme rağmen jailbreak bile attım. Ama sonuç aynı.
Sanırım cihazları değiştirmenin zamanı geldi. 17 telefon çöp oldu
Aklıma gelen tek hata bu. Yarın 2 tane sıfır telefon alıp bir de onlarla deneyeceğim.Aramızda operatörlerden yüksek adetli hat alıp ya da hatları taşıyıp teknoloji bütçesi veya hediye telefon alan var mı? Ya da aramızda operatörlerin kurumsal satış departmanında bulunan var mı?
fixlenmeden önce bir cihazla günde kaç tane üretebiliyordunuz merak ettim