• 27-03-2025, 21:01:03
    #1
    Hem dışarıya satış hem de kendi işlerimle kullanmak için gmail üretimi yapıyorum. İlginç bir şekilde kendi yazdırdığım botum mail üretebiliyor, sorun yok. Ama gel gelelim özel amaçlarla kullanmak için mobil cihazlardan ürettiğim mailler sürekli telefon doğrulaması istiyor.


    Android cihazlara;
    Fabrika ayarlarına döndürdüm olmadı
    Cihazlara hard format attım olmadı
    Bir sürü proxy firması denedim hatta proxlere servet ödedim olmadı
    IMEI değiştirdim olmadı
    Son çare box formatı attım yine olmadı

    IOS cihazlara;

    Aklınıza gelen gelmeyen her şeyi denedim. Hiçbir faydası olmayacağını bilmeme rağmen jailbreak bile attım. Ama sonuç aynı.

    Sanırım cihazları değiştirmenin zamanı geldi. 17 telefon çöp oldu Aklıma gelen tek hata bu. Yarın 2 tane sıfır telefon alıp bir de onlarla deneyeceğim.

    Aramızda operatörlerden yüksek adetli hat alıp ya da hatları taşıyıp teknoloji bütçesi veya hediye telefon alan var mı? Ya da aramızda operatörlerin kurumsal satış departmanında bulunan var mı?
  • 27-03-2025, 21:05:01
    #2
    Konu ile alakalı değil belki hocam , Gmail adet fiyatı nedir ortalama
  • 27-03-2025, 21:05:21
    #3
    Geçmiş olsun hocam üzüldüm açıkcası..
    kurumsal firmaların hat kullanımlarına çoğu zaman hediye cihaz veriyorlar reeder vb
  • 27-03-2025, 21:07:01
    #4
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu ile alakalı değil belki hocam , Gmail adet fiyatı nedir ortalama
    TR satışım yok hocam. Yurtdışına 80 cent ile 1 USD civarı satıyorum. Türkiye satışı tamamen zarar.

    Digitalweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam üzüldüm açıkcası..
    kurumsal firmaların hat kullanımlarına çoğu zaman hediye cihaz veriyorlar reeder vb
    Marka önemli değil hocam. 100 civarı kurumsal hat karşılığı kaç cihaz alabileceğimiz ve numaraları hangi sıklıkla değiştirebileceğimiz önemli.
  • 27-03-2025, 21:15:58
    #5
    TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem dışarıya satış hem de kendi işlerimle kullanmak için gmail üretimi yapıyorum. İlginç bir şekilde kendi yazdırdığım botum mail üretebiliyor, sorun yok. Ama gel gelelim özel amaçlarla kullanmak için mobil cihazlardan ürettiğim mailler sürekli telefon doğrulaması istiyor.


    Android cihazlara;
    Fabrika ayarlarına döndürdüm olmadı
    Cihazlara hard format attım olmadı
    Bir sürü proxy firması denedim hatta proxlere servet ödedim olmadı
    IMEI değiştirdim olmadı
    Son çare box formatı attım yine olmadı

    IOS cihazlara;

    Aklınıza gelen gelmeyen her şeyi denedim. Hiçbir faydası olmayacağını bilmeme rağmen jailbreak bile attım. Ama sonuç aynı.

    Sanırım cihazları değiştirmenin zamanı geldi. 17 telefon çöp oldu Aklıma gelen tek hata bu. Yarın 2 tane sıfır telefon alıp bir de onlarla deneyeceğim.

    Aramızda operatörlerden yüksek adetli hat alıp ya da hatları taşıyıp teknoloji bütçesi veya hediye telefon alan var mı? Ya da aramızda operatörlerin kurumsal satış departmanında bulunan var mı?
    Botlarında çoğu zaten çalışmıyor 🙂 bu arada cihazların markası nedir ve satmak isterseniz ucuz makul fiyata almayı düşünebilirim.. WhatsApp için..
  • 27-03-2025, 21:19:28
    #6
    OwlKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Botlarında çoğu zaten çalışmıyor 🙂 bu arada cihazların markası nedir ve satmak isterseniz ucuz makul fiyata almayı düşünebilirim.. WhatsApp için..
    Daha evvel de söyledim hocam. Forumlarda ve sitelerde satılan botlar hikaye diye. Çok denedim. Sadece para, zaman kaybı ve sinir bozukluğu.

    Hocam galaxy acore2 var, galaxya10 var, s5 var, tab7 var. iPhone lar iphone 6 ve 7

    Ama tavsiye etmem. Hepsi şarj cihazına bağımlı yaşıyor 3-4 tanesi hariç.

    Belki satmam hocam mobil proxyiye kaydırabilirim. Satma konusunda emin değilim.
  • 27-03-2025, 21:35:09
    #7
    Geçmiş olsun fixlenmeden önce bir cihazla günde kaç tane üretebiliyordunuz merak ettim
  • 27-03-2025, 21:36:59
    #8
    Okanicious94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun fixlenmeddn önce bir cihazla günce kaç tane üretebiliyordunuz merak ettim
    8 saatlik bir mesaide 60-70 civarı/personel
  • 29-03-2025, 23:09:30
    #9
    Geçmiş olsun @TulinPinar; ertesi günkü sıfır cihazlarla denemenin sonucu ne oldu? Merak ettim.