Botlarında çoğu zaten çalışmıyor 🙂 bu arada cihazların markası nedir ve satmak isterseniz ucuz makul fiyata almayı düşünebilirim.. WhatsApp için..
Daha evvel de söyledim hocam. Forumlarda ve sitelerde satılan botlar hikaye diye. Çok denedim. Sadece para, zaman kaybı ve sinir bozukluğu.
Hocam galaxy acore2 var, galaxya10 var, s5 var, tab7 var. iPhone lar iphone 6 ve 7
Ama tavsiye etmem. Hepsi şarj cihazına bağımlı yaşıyor 3-4 tanesi hariç.
Belki satmam hocam mobil proxyiye kaydırabilirim. Satma konusunda emin değilim.