An itibarı ile bütün metotlarım fix yedi :( - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
An itibarı ile bütün metotlarım fix yedi :(
9
●
1.188
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
An itibarı ile bütün metotlarım fix yedi :(
1
2
29-03-2025, 23:10:59
#10
TulinPinar
Lawliet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçmiş olsun
@
TulinPinar
; ertesi günkü sıfır cihazlarla denemenin sonucu ne oldu? Merak ettim.
Teşekkürler. Açıyor. Sorun yok. Ama cihazlardan kaynaklanması çok saçma.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler