• 24-08-2009, 14:04:59
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    selam arkadaşlar

    bir balık aldım. cins bir balık japona falan benzemiyo kırmızı renk saçaklı bişey
    adıda saçaklı kaldı bu yüzden her neyse

    2 gündür koca fanusta yanlız dolanıyo içim acıdı
    aynı balıkçıda farklı renk olanları vardı bu cinsinin. balıkçı ben anlamam cinsiyetinden dedi

    acaba nasıl öğrenirim ki ??

    saçaklı dişiyse erkek alayım diyorum yada tam tersi
  • 24-08-2009, 14:06:08
    #2
    Hmm... Balıklarda dış döllenme olduğu için cinsel organ yok
  • 24-08-2009, 14:06:30
    #3
    3 yıldır r10 üyesisiniz.

    Ama " Forumda " adlı kategorinin amacını saptıyamamışsınız.
  • 24-08-2009, 14:10:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Balığın sebastiyanın arkadaşı mı ? Yanlış bölüme açılmış konu
  • 24-08-2009, 14:10:36
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yanlış olmuş hocam pardon
    kusura bakmayın.
  • 24-08-2009, 14:11:34
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    MuTAs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hmm... Balıklarda dış döllenme olduğu için cinsel organ yok
    cinsel organ yok tamamda.
    iki balık olması yetiyo mu farklı cinsiyet yok mu yani bunlarda
  • 24-08-2009, 14:11:35
    #7
    Google bunun için var. Buraya konu açmaktansa, google a yazsanız zaten bulurdunuz.
  • 24-08-2009, 14:12:32
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    düşündüm ama neyi nasıl arayacağımı bilemedim