selam arkadaşlar
bir balık aldım. cins bir balık japona falan benzemiyo

kırmızı renk saçaklı bişey
adıda saçaklı kaldı bu yüzden

her neyse
2 gündür koca fanusta yanlız dolanıyo içim acıdı

aynı balıkçıda farklı renk olanları vardı bu cinsinin. balıkçı ben anlamam cinsiyetinden dedi
acaba nasıl öğrenirim ki ??
saçaklı dişiyse erkek alayım diyorum

yada tam tersi