selam arkadaşlar

bir balık aldım. cins bir balık japona falan benzemiyo kırmızı renk saçaklı bişey
adıda saçaklı kaldı bu yüzden her neyse

2 gündür koca fanusta yanlız dolanıyo içim acıdı
aynı balıkçıda farklı renk olanları vardı bu cinsinin. balıkçı ben anlamam cinsiyetinden dedi

acaba nasıl öğrenirim ki ??

saçaklı dişiyse erkek alayım diyorum yada tam tersi