• 24-08-2009, 14:15:30
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    teşekkürler mod. arkadaşlar

    şimdi ben buna 2. bir balık alsam yetiyo mu cinsiyet falan aramadan
  • 24-08-2009, 14:16:28
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    iyide benim balık japon değil.

    googlede bi bakayım bulabilirsem atarım resmini
  • 24-08-2009, 14:29:30
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte


    karşınızda saçaklı

    bu arkadaşa eş aramaktayım. o balıkçıda bunun sarısı var bide onu almayı düşünüyorum eğer cinsiyet farkı yoksa.

    japon balığında göbek şişliğinden anlaşılır diyor bunda bi şişkinlik yok cinsi farklı
    zooloji okuyan yok mu aramızda
  • 24-08-2009, 14:35:59
    #13
    Sen en iyisi 5 tane birden al biri kesin karşı cinsiyet çıkar. Yunus, papağan vs. ayrımını biliyorumda saçaklı ayrımını bilmiyorum
  • 24-08-2009, 16:06:10
    #14
    Balıgın adı betta.O balıgın yanına aynısından 2 . alırsan kan çıkar biri kesin ölür

    Balığın erkek ve dişisini kolay bulamazsın.Dişisi erkeği kadar gösterişli değil ve coğu balıkcı satmıyor.
  • 24-08-2009, 18:17:32
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balıgın adı betta.O balıgın yanına aynısından 2 . alırsan kan çıkar biri kesin ölür

    Balığın erkek ve dişisini kolay bulamazsın.Dişisi erkeği kadar gösterişli değil ve coğu balıkcı satmıyor.
    hımm dövüşçül bi balık ha

    ala ala böylesini mi aldık ehehe

    ismini öğrendikten sonra baktımda bi. üreme zamanı haricinde dişisi ilede aynı yerde kalmıyormuş onuda öldürüyomuş
  • 24-08-2009, 18:19:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    tam tahmin ettigim balık

    ikisi bi arada yasamaz d:
  • 24-08-2009, 18:23:52
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yanlız kalmasına üzülüyordum bende

    meğer o yanlızlığı seviyormuş
  • 24-08-2009, 18:27:09
    #18
    başka cins bi balık al.
    akvaryumcuda bu balığın yanında hangi balık vardı ise ondan al.