Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Balıgın adı betta.O balıgın yanına aynısından 2 . alırsan kan çıkar biri kesin ölür

Balığın erkek ve dişisini kolay bulamazsın.Dişisi erkeği kadar gösterişli değil ve coğu balıkcı satmıyor.
hımm dövüşçül bi balık ha

ala ala böylesini mi aldık ehehe

ismini öğrendikten sonra baktımda bi. üreme zamanı haricinde dişisi ilede aynı yerde kalmıyormuş onuda öldürüyomuş