Türkiye nin Türkiye olduğu 2004-2010 lu yıllar'da keşke şunu şöyle yapsaydım dediğiniz neler var ?
Şahsen benim ; Umarsızca sabahlara kadar Fm 2005 Manager ve Cs.1,6 ya olan bağımlılığım vardı. 92 doğumluyum.
Şimdi düşünüyorum da Keşke o yıllarda R.10 ve benzeri forum sitelerinde daha fazla zaman geçirip Yatırımı mı Digital dünyaya yapsaydım.
Bu ve bunun gibi çok fazla Keşkeler var .
Sadece 1990-1995 yılında doğanlara soruyorum !!!
8
●314
- 22-03-2025, 11:38:37Senin gibi uyarıcı ,insanlar olmalı çevremizde. Baş tacısın.FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başladım artık yapıyorum - 22-03-2025, 11:48:0194 dogumlu olarak bende kendimi lise yıllarımda silkroad isimli bi oyuna kaptırmıştım senelerim geçti boş yere
Ama ben ucundan yakaladım yine teknolojiyi. YouTubeyi kimsenin bilmedigi zamanlarda dizi film yükleyerek az para kazanmadım. Gel gelelim bu parayı hiç yatırım yapmadım yanarım yanarım buna yanarım suan çok farklı hayat yaşıyo olabilirdim - 22-03-2025, 11:49:45Başarılı olmasam bile sürekli video çekip youtubeye atardım heralde o yıllara dönsem, veya öğrenciyken boşa çok para harcadım sürekli gram altın alırdım fazla paramla, kesinlikle oturup ingilizce kelime çalışırdım ve yurt dışı bağlantı kurmaya çalışırdım sanırım.