• 22-03-2025, 11:36:16
    #1
    Türkiye nin Türkiye olduğu 2004-2010 lu yıllar'da keşke şunu şöyle yapsaydım dediğiniz neler var ?

    Şahsen benim ; Umarsızca sabahlara kadar Fm 2005 Manager ve Cs.1,6 ya olan bağımlılığım vardı. 92 doğumluyum.
    Şimdi düşünüyorum da Keşke o yıllarda R.10 ve benzeri forum sitelerinde daha fazla zaman geçirip Yatırımı mı Digital dünyaya yapsaydım.

    Bu ve bunun gibi çok fazla Keşkeler var .
  • 22-03-2025, 11:37:33
    #2
    Hala geç değil keşke yerine hemen yapın aı uzerine
  • 22-03-2025, 11:38:37
    #3
    FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala geç değil keşke yerine hemen yapın aı uzerine
    Senin gibi uyarıcı ,insanlar olmalı çevremizde. Baş tacısın.
    Başladım artık yapıyorum
  • 22-03-2025, 11:48:01
    #4
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    94 dogumlu olarak bende kendimi lise yıllarımda silkroad isimli bi oyuna kaptırmıştım senelerim geçti boş yere

    Ama ben ucundan yakaladım yine teknolojiyi. YouTubeyi kimsenin bilmedigi zamanlarda dizi film yükleyerek az para kazanmadım. Gel gelelim bu parayı hiç yatırım yapmadım yanarım yanarım buna yanarım suan çok farklı hayat yaşıyo olabilirdim
  • 22-03-2025, 11:49:45
    #5
    Başarılı olmasam bile sürekli video çekip youtubeye atardım heralde o yıllara dönsem, veya öğrenciyken boşa çok para harcadım sürekli gram altın alırdım fazla paramla, kesinlikle oturup ingilizce kelime çalışırdım ve yurt dışı bağlantı kurmaya çalışırdım sanırım.
  • 22-03-2025, 12:01:52
    #6
    Konu sahibiyle aynı düşüncedeyim
    Knight Online yerine kodlamada daha fazla zaman geçirmeliydim
  • 22-03-2025, 12:25:14
    #7
    Umarsızca, çaresizce demek.
  • 22-03-2025, 12:27:06
    #8
    Bu gibi konularda problem yaşayan arkadaşlar varsa bilmenizi isterim ki değişimin ilk adımı kabuldür. Kendinizi tümüyle kabul ettikten sonra farkında olduğunuz durumun şartlarına göre ufak ufak hedefler koyarak ilerleyebilirsiniz.
  • 22-03-2025, 13:48:41
    #9
    Knight online a başlamıştım. Keşke dediğim tek şey soyulmamış olmayı dilemek :d