Türkiye nin Türkiye olduğu 2004-2010 lu yıllar'da keşke şunu şöyle yapsaydım dediğiniz neler var ?
Şahsen benim ; Umarsızca sabahlara kadar Fm 2005 Manager ve Cs.1,6 ya olan bağımlılığım vardı. 92 doğumluyum.
Şimdi düşünüyorum da Keşke o yıllarda R.10 ve benzeri forum sitelerinde daha fazla zaman geçirip Yatırımı mı Digital dünyaya yapsaydım.
Bu ve bunun gibi çok fazla Keşkeler var .